1. Základné ustanovenia
Odoslaním objednávky zákazník súhlasí s kompletným znením obchodných podmienok platných pre internetový obchod www.mojespodnepradlo.sk / www.miaintima.sk. Súčasne akceptuje ceny, ktoré sú platné v okamihu odoslania objednávky. Všetky ceny sú vrátane 20% DPH. Vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadi týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.
2. Objednávanie
Všetky prijaté objednávky sú považované za záväzné, pokiaľ nie sú stornované podľa nižšie uvedených podmienok. Objednať je možné nasledujúcimi spôsobmi:
- prostredníctvom internetového obchodu mojespodnepradlo.sk /www.miaintima.sk
- elektronickou poštou na adrese info@miaintima.eu
- telefonicky na čísle 0948 109 895
Objednávka je obratom potvrdená na zadanú e-mailovú adresu, o odoslaní budete taktiež informovaný e-mailom. Každú objednávku je možné zrušit do 6-tich hodín od odoslania e-mailového potvrdenia a to e-mailom alebo telefonicky. S každou objednávkou je odoslaný daňový doklad, ktorý zároven slúži ako dodací a záručný list.
3. Dodacie podmienky
Štandardná dodacia lehota je 6-9 pracovných dní odo dna prijatia objednávky. Ak nie je tovar momentálne na sklade, bude zákazník kontaktovaný telefonicky alebo e-mailom a následne mu bude oznámený predpokladaný termín expedície tovaru. Poplatok za dopravu je 2,90 EUR. Pri objednávke nad 25 EUR je doprava tovaru zadarmo.
4. Platobné podmienky
- dobierka (+0,90 EUR) – tovar zaplatíte pri jeho prevzatí
- bankový prevod (platba vopred, bez poplatku) – objednávka bude vybavená až po pripísaní úhrady na náš účet:
Číslo účtu: SK4609000000005061341514, Slovenská sporiteľňa
Majiteľ účtu: iM3, s.r.o.
Variabilný symbol: číslo objednávky
Konštantný symbol: 0008
5. Zľavy a akcie
Zľavu 10% za registráciu nie je možné kombinovať s kupónom z newsletteru.
6. Výmena tovaru / Vrátenie penazí
V prípade, že Vám tovar nesedí či inak nevyhovuje, postupujte prosím podla nižšieho návodu. Spodné prádlo Vám vymeníme na inú velkosť, farbu alebo aj na iný tovar. Objednaný tovar skúšajte prosím na spodnú bielizeň. V prípade, že by ste nenašli v našej ponuke vyhovujúci tovar, vrátime Vám peniaze.
V súlade so zákonom má každý zákazník právo odstúpit od zmluvy do 7 dní od prevzatia tovaru pri zásielkovej forme predaja. Internetový obchod www.miaintima.sk umožnuje odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu na dalších 7 dní, čiže spolu do 14 dní od prevzatia tovaru. Ak sa rozhodnete pre odstúpenie v tejto lehote, prosíme Vás o dodržanie všetkých nižšie uvedených podmienok:
- tovar musí byť v originálnom nepoškodenom obale
- tovar musí byť kompletný
- tovar musí byť nepoužitý
- tovar nesmie byť žiadnym spôsobom poškodený
- spolu s vráteným tovarom je treba zaslať aj vyplnený formulár vrátenia tovaru
- pri spätnom zasielaní výrobkov musí byť tovar vhodne zabalený, aby pri preprave nedošlo k poškodeniu alebo pokrčeniu výrobku
- poštovné spojené so zaslaním tovaru spät k predajcovi hradí kupujúci, vracajúci sa tovar musí byť pri preprave poistený
- tovar nesmie byť zaslaný na dobierku
Postup výmeny tovaru / vrátenia penazí:
- Pred vrátením tovaru nás vždy najprv kontaktujte emailom: info@miaintima.eu
- V balíku nájdete formulár na vrátenie tovaru. Vyplnte prosím, či chcete tovar vymeniť, alebo požadujete vrátenie peňazí.
- V prípade výmeny napíšte požadovanú veľkosť a farbu. Ak ste sa rozhodli pre výmenu za iný tovar, uvedte presný názov a farbu tovaru.
- Ak si želáte, aby sme Vám vrátili peniaze, tak nám napíšte císlo bankového účtu, kam vám máme peniaze previest.
- Pošlite nám tovar v originálnom balení ako doporučenú zásielku spolu s vyplneným formulárom na vrátenie tovaru na adresu: iM3, s.r.o., Malotejedská 515/8, 929 01 Dunajská Streda. Zásielku neposielajte na dobierku!
- Po prekontrolovaní tovaru Vám podla želania buď vrátime peniaze prevodom na uvedený účet, alebo Vám tovar vymeníme podla Vami vyplneného formuláru na vrátenie tovaru.
- Pri výmene tovaru Vám novú zásielku pošleme do 6-9 dní. Ak vybraný produkt nemáme na sklade, kontaktujeme Vás a dohodneme sa na podrobnostiach.
- Náklady na vrátenie tovaru znáša Kupujúci, čo predstavuje výšku 2,90 EUR poštovné (zaplatíte pri prevzatí).
- V prípade, že tovar nechcete vymenit, Vám peniaze vrátime do 10 dní po fyzickom prijatí tovaru.
Platby pri výmene tovaru
Ak si želáte tovar vymeniť, môžu nastať nasledovné situácie:
- V prípade, že cena nového tovaru je rovnaká ako cena vráteného tovaru, pri prevzatí zásielky platíte len poštovné.
- V prípade, že cena nového tovaru je vyššia ako cena vráteného tovaru, pri prevzatí zásielky platíte rozdiel v cene a poštovné.
- V prípade, že cena nového tovaru je nižšia ako cena vráteného tovaru, pri prevzatí zásielky platíte cenu nového tovaru a poštovné. Následne Vám cenu vráteného tovaru pošleme na Váš bankový účet.
V prípade nesplnenia niektorých z vyššie uvedených podmienok nebudeme môct akceptovat odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy a tovar bude vrátený spät. Pred vrátením tovaru nás vždy najprv kontaktujte e-mailom: info@miaintima.eu
7. Reklamácia a záruka
Na každý tovar sa vzťahuje zákonná lehota 24 mesiacov odo dňa dodania. Pre uplatnenie prípadnej záručnej opravy je zákazník povinný uchovať si faktúru, ktorá je zasielaná spolu s výrobkom a nahrádza záručný list.
Postup reklamácie:
- Pred vrátením tovaru nás vždy najprv kontaktujte e-mailom: info@miaintima.eu
- Kupujúci je povinný zasielať tovar na reklamáciu ako doporučenú zásielku v takom balení, aby nedošlo k poškodeniu tovaru počas prepravy a na svoje náklady. Ak dôjde k dalšiemu poškodeniu tovaru počas prepravy, poškodenie reklamovaného tovaru nebude podliehať záručnej oprave. Za takto vzniknuté škody predávajúci nenesie zodpovednosť.
- Neposielajte späť tovar formou dobierky!
- Tovar určený na reklamáciu je potrebné zaslať na adresu: iM3, s.r.o., Malotejedská 515/8, 929 01 Dunajská Streda
- Kupujúci je povinný priložit k riešeniu reklamácie kópiu príslušnej faktúry a kompletne vyplnený reklamačný protokol.
Riešenie reklamácie:
- Po prijatí reklamovaného tovaru bude kupujúci bezodkladne informovaný e-mailom o prijatí reklamácie, začatí reklamačného konania a spôsobe vybavenia reklamácie. Reklamačné konanie začína po doručení reklamovaného tovaru, vyplneného reklamačného listu a kópie dokladu o nákupe.
- O spôsobe riešenia reklamácie rozhodne predávajúci ihneď. V zložitých prípadoch, najmä ak je potrebné odborné posúdenie vady, alebo oprava tovaru, najneskôr do 30 dní od prijatia reklamácie.
- V prípade ak obdržíte poškodený výrobok alebo v záručnej dobe dôjde k skrytým výrobným vadám a bude Vám uznaný nárok na reklamáciu,bude celá vec zariadená nasledujúcimi spôsobmi, pričom spôsob si zvolí predajca: výrobok bude vymenený za nový, alebo bude vrátená plná cena zákazníkovi.
- O vybavení reklamácie bude kupujúci informovaný telefonicky, resp. e-mailom a následne mu bude zaslaný doporučenou listovou zásielkou, resp. e-mailom reklamačný protokol o vybavení reklamácie. Po uplynutí 30- dnovej lehoty má zákazník rovnaké práva, akoby išlo o vadu, ktorú nemožno odstránit (predávajúci nahradí neopravitelný výrobok novým).
Záručné podmienky:
- Záruka sa nevzťahuje na vady vzniknuté bežným opotrebovaním tovaru (spôsobeným obvyklým používaním).
- Rovnako nebude záruka uznaná v prípade mechanického poškodenia vinou zákazníka, poškodením spôsobeným nadmerným a nevhodným užívaním, zanedbaním starostlivosti o tovar alebo používaním s produktmi a službami, ktoré neboli dodané výrobcom.
- Pri praní a čistení spodného prádla rešpektujte pracie symboly uvedené výrobcom na etikete.
8. Ochrana osobných údajov
Osobné údaje sú spracúvané v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
- Prevádzkovateľ neposkytuje osobné údaje kupujúceho tretej osobe, okrem prepravnej spoločnosti pre doručenie tovaru alebo služieb, alebo štátnym orgánom v prípade kontroly.
- Prevádzkovateľ od kupujúceho získava nasledovné osobné údaje: titul, meno, priezvisko, adresa, adresa na doručenie, telefónne číslo, e-mailová adresa
- Vami poskytnuté osobné údaje sú spracúvané za účelom korektného vybavenia Vašej objednávky.
- Prevádzkovateľ je povinný zabezpečiť osobné údaje pred ich sprístupnením neoprávneným osobám, ktoré ma spracované v bezpečnostnej smernici.
- Ak kupujúci súhlasil so spracúvaním osobných údajov pri registrácii v e-shope na marketingové účely súhlasil so zasielaním predovšetkým e-mailových správ na kontaktnú e-mailovú adresu, telefonickým kontaktovaním alebo zasielaním adresnej pošty na kontaktnú adresu. Svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek písomne odvolať zaslaním Odvolania so spracúvaním osobných údajov, pričom tieto okamžite blokujeme alebo likvidujeme. A z našej strany Vami poskytnuté osobné údaje už nebudeme používať na marketingové účely.
- Ak kupujúci súhlasil so spracúvaním osobných údajov pri registrácii v e-shope s registráciou vo vernostnom programe súhlasil so zhromažďovaním získaných osobných údajov vrátane informácií o objednávkach za účelom poskytovania zliav. Svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek písomne odvolať zaslaním Odvolania so spracúvaním osobných údajov, pričom tieto okamžite blokujeme alebo likvidujeme. A z našej strany Vami poskytnuté osobné údaje už nebudeme používať vo vernostnom programe.
9. Infomail
Po zadaní e-mailu na stránke Infomail je odberateľ pravidelne informovaný o novinkách a zľavových akciách stránky Miaintima.sk. E-mail je uschovaný na bezpečnom serveri, odberateľ sa nemusí obávať jeho zneužitia, údaje nebudú sprístupnené tretím osobám. Infomail neposielame častejšie ako 1x týždenne.
10. Záverečné ustanovenia
Tento reklamačný poriadok ako súčast obchodných podmienok platí v znení, ktoré je uvedené na internetových stránkach predávajúceho v den odoslania elektronickej objednávky kupujúcim. Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci bez výhrad akceptuje všetky ustanovenia obchodných podmienok v platnom znení v den odoslania objednávky. Prevádzkovateľ internetového obchodu si vyhradzuje právo na zmenu reklamačných podmienok bez predošlého upozornenia.